2 feb 2012

Nieuws

Nieuw logo Autoglym poetsmiddelen


Autoglym heeft haar traditionele logo in een nieuw jasje gestoken. Zonder de herkenbaarheid te verliezen zorgt het nieuwe logo voor een modernere uitstraling en geeft het Autoglym meer glans. Ook het poetsmiddel zelf wordt aangepakt.
001_logistiek-image-AMT30831I01.jpg

Autoglym is een premium merk, dat vooral populair is bij liefhebbers van Britse, klassieke en exclusieve auto's. In Engeland werkt Autoglym samen met Jaguar en Aston Martin en ook het Britse koninklijk huis werkt uitsluitend met Autoglym.

Nieuwe formule

De formule van Super Resin Polish, het bekendste Autoglym-product, wordt binnenkort verbeterd. Vanaf februari aanstaande zullen de nieuwe verpakkingen leverbaar zijn. In maart wordt de nieuwe lijn gepresenteerd tijdens AutoProf in Gorinchem.

Importeur Viba gaat de boer op

Viba in Zoetermeer is als distributeur al jaren bekend met Autoglym. Sinds september vorig jaar is Viba ook officieel importeur geworden. Viba wil Autoglym sterk promoten en zal diverse marketingactiviteiten ontwikkelen, waaronder beurspresentaties.

Viba vindt dat Autoglym in de afgelopen jaren te weinig gepromoot is en geeft in Zoetermeer demonstraties en trainingen hoe Autoglym het best toegepast kan worden.

John Mulder (Redactie AMT)

door John Mulder 2 feb 2012